Nevíte si rady? Zavolejte.

(Po-Pá 9-17)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

Zlín Z-226 XXL

    Základní informace:Rozpětí 1440 mm,letová váha 1100-1500g(podle vybavení a použitých baterií).Prototyp létá s motorem AXI 2820/10 a vrtulí Aeronaut GW... celý popis
    Dostupnost
    Do 14 dní 1 ks
    Nejsme plátci DPH
    2 400 Kč
    ks
    Číslo produktu:MOD-M-003
    Hlídat cenu / dostupnost
    Kompletní specifikace

    Základní informace:
    Rozpětí 1440 mm,
    letová váha 1100-1500g
    (podle vybavení a použitých baterií).
    Prototyp létá s motorem AXI 2820/10 a vrtulí Aeronaut GWS 10/6″.
    Možno s úspěchem použít také další z řady motorů Turnigy 3542 a podobné.
    Ovládány jsou křidélka, výškovka, směrovka, motor Pro pohon jsou vhodné baterie 3s lipol 2200-4000 mAh, Regulátor minimálně 30A

    Konstrukce:
    Model je vyroben z materiálu EPP. Oproti menšímu Z-226 je použito EPP o hmotnosti 30g/l. Toto dává modelu mnohem větší pevnost a odolnost.
    Přední maska motoru a průhledný překryt kabiny jsou z plastu. Přepážky pro uchycení motoru a křídla jsou z překližky. Křídlo je odnímací pro snadnější přepravu a uložení. Model je vybaven pevným podvozkem.

    Letové vlastnosti:
    Model má díky nízké váze realistický letový projev a velmi dobré letové vlastnosti, má velký rozsah rychlostí, příjemně se řídí a bez problémů zaletá celou řadu akrobatických obratů. S tříčlánkem Lipol má model velice dobrou stoupavost. Start ze země je pro zkušeného pilota bez problémů.  Také přistání nečiní problémy díky nízké minimální rychlosti.
    Pro tento větší model Z-226 platí podobně jako pro menší model.
    Není vhodný pro úplné začátečníky, ale jako druhý model po létání s cvičným modelem mohu tento model s klidným svědomím doporučit. V případě nehody je model takřka “donekonečna” opravitelný, a to většinou přímo na letové ploše, a pokud již oprava není možná, je vždy možno zakoupit jakýkoliv náhradní díl za příznivou cenu.
    Létání s tímto větším Zlínem je opravdu “požitek”. Maketové starty a přistání, akrobacie, průlety, vše jako u velkého vzoru.

    Obsah stavebnice:
    Součástí stavebnice jsou EPP díly trupu, křídel a ocasních ploch. Dále jsou ve stavebnici plastová maska motoru a průhledný překryt kabiny. Rám kabiny je vytvořen z tvrdšího papíru. Motorové lože a díly pro uchycení křídla jsou frézovány z překližky. Stavebnice rovněž obsahuje táhla kormidel, ovládací páky a díly podvozku.

    Součástí stavebnice nejsou a doporučujeme dokoupit:
    Motor AXI 2820, Turnigy 3536 (3542…)
    regulátor 30A
    serva (4 kusy) 12 g a více
    prodlužovací kablík serva do křídla (min. 20 cm)
    vrtulový kužel “Zlín” větší
    akumulátor Li-pol 3s 2200 mAh-4000 mAh.

    Lepidla (vteřinové – střední, Purex, UHU por, tavná pistole..)
    Konektory .
    Mikro koncovky táhel (4 ks)

    Veškeré doporučené vybavení je možno zakoupit za výhodnou cenu zde v eshopu.

    Barvení:
    Model je možno barvit jakýmikoliv dostupnými barvami. EPP je oproti polystyrénu velice odolný materiál, který nenarušují žádné mnou známé barvy.
    Nejvíce se ale osvědčily vodou ředitelné akrylové barvy (Balakryl). Barvu můžeme nanášet molitanovým válečkem, štětcem, nebo stříkáním. Pro barvení šťetcem použijeme štětec s tužšími štětinami.

    Předloha:
    Předlohou modelu je letoun Z-226, který je pokračovatelem typu Z-26 a Z-126. Stroj, který vznikl z požadavku na vlečný letoun, byl osazen motorem Walter Minor 6-III o výkonu 118 kW, byla na něm provedena řada technických změn. Došlo k zlepšení stoupavosti, ke zkrácení vzletu. Vznikly další modifikace jako vlečný letoun či letoun s řízením pouze v zadním pilotním prostoru. V některých letounech Z-226M byl instalován motor Avia M-137. V letech 1957 – 1961 bylo vyrobeno 283 kusů letounů Z-226 všech modifikací (vojenské označení C-205).

    Zboží zařazeno v kategoriích
    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
    Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.